هتل های کیش
نوشته شده توسط : maryam

گراند هتل کیش 4 ستاره

گراند هتل کیش

گراند هتل تور لحظه آخری کیش یک هتل 4 ستاره است که دارای موقعیت بسیاری خوب و مناسبی است. نزدیک دریای نیلگون خلیج فارس است و فقط هفت دقیقه با آن فاصله دارد. از مزایای دیگر این هتل این است که بازار زیتون نزدیک است. اتاق های گراند هتل تور لحظه آخری کیش عموما رو به دریا هستند و تراس دارند و شما می توانید نهایت لذت را از سفر به جزیره زیبای تور لحظه آخری کیش و اقامت در این هتل ببرید. از امکانات گراند هتل تور لحظه آخری کیش داشتن کافی شاپ , رستوران , پارکینگ اختصاصی و اینترنت در لابی و... می باشد.


 

 

هتل سارا کیش 4 ستاره

هتل 4 ستاره سارا کیش


هتل سارا تور لحظه آخری کیش یک هتل 4 ستاره است که در دل جزیره زیبای تور لحظه آخری کیش واقع شده است و متشکل از 72 اتاق است. از امکانات این هتل میتوان به اینترنت وایرلس در کافی شاپ و لابی , رستوران سارینا که ظرفیت آن حدودا 120 نفر است اشاره کرد و کافی شاپی که در این هتل وجود دارد دارای ظرفیت 75 نفری است. علاوه بر این هتل سارا تور لحظه آخری کیش دارای چایخانه سنتی به همراه چای , قلیان , آش و... در فضایی باز و دلپذیر و زیبا است. مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش میتوانند سفری خوشی را در این هتل تجربه کنند.


 

هتل صدف کیش

 هتل صدف کیش

هتل صدف تور لحظه آخری کیش هتلی 4 ستاره که نمایی صدفی شکل دارد و در زمینی به اندازه ی پانزده هزار متر مربع واقع شده است هتل به صورت استاندارد طراحی شده است دارای پنجاه پنج اتاق است و درسال هشتاد و یک تاسیس گردیده است.هتل صدف تور لحظه آخری کیش دارای امکانات ورزشی،تفریحی ، سه رستوران و سه کافی شاپ است رستورانهای چینی،دلفین و رستوران کوه نور نام این 3 رستوران است.امکانات دیگر هتل صدف تور لحظه آخری کیش شامل اتاق بیلیارد،سالن کنفرانس،سالن زیبایی،اتاق بازی کودکان،ماساژور،سونا،گشت بازارها و مناطق تفریحی میباشد.

مطالب مرتبط:

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش , گراند هتل کیش , هتل سارا کیش , هتل صدف کیش , هتل های 4 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: